خبرگزاری کار ایران

مافی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

نداشتن اینترنت گرفتاری‌های زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند/ اینترنت تا اوایل هفته آینده وصل می‌شود/ احتمالا بخش‌هایی از فضای مجازی مدیریت‌ خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۶۹

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه قطعی دائمی اینترنت امکان‌پذیر نیست از رفع قطعی آن در اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: بخش‌هایی از آن (فضای مجازی) مدیریت خواهد شد.

پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس پیگیر ترمیم خرابی‌ پمپ‌های بنزین و دیگر خسارات وارده هستند، اظهار داشت: بدیهی است که وقتی جایی خسارت می‌بیند همه دستگاه‌های مربوطه اقدام به بازسازی کنند، اما تا این ترمیم‌ها انجام بگیرد چند روزی زمان خواهد برد؛ ممکن نیست که پمپ بنزینی که سه روز پیش آسیب دیده به این زودی سرپا شود.

وی درباره قطعی اینترنت و اخلال در زندگی روزمره مردم، بیان‌کرد: به شخصه پیگیر این موضوع بوده‌ام و در جلسه‌ای هم که به همراه دستگاه دیپلماسی خدمت آقای رئیسی رسیدیم، به عنوان یکی از اعضای جلسه سران آنجا مطرح کردم که بسیاری از کسب و کارهای مردم به اینترنت مربوط می‌شود و مشکلات نداشتن اینترنت گرفتاری‌های زیادی را برای مردم می‌آورد؛ سعی کردیم صدای مردم را برسانیم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس افزود: علاوه بر این پیگیری‌هایی هم داشته‌ایم و به ما گفته‌اند آخر هفته این مشکل تا اندازه‌ای رفع می‌شود منتها باید قبول کنید که وقتی این ماجراها اتفاق می‌افتد و عده‌ای معاند به ‌دنبال فضاسازی هستند، کنترل اینترنت تا اندازه‌ای می‌تواند تنش را مهار کند و اجازه ندهد افراد سودجود از این فضا سوءاستفاده کنند.

عضو فراکسیون امید، تاکید کرد: همین موضوع باعث قطعی اینترنت شده است اما برای اواخر هفته یا اوایل هفته آینده اینترنت مجدد رفع محدودیت خواهد شد.

مافی در واکنش به شایعاتی مبنی بر قطع دائمی اینترنت و استفاده از اینترنت داخلی، تصریح کرد: این‌ها حرف‌های بیخودی است که مطرح می‌شود، امکان دارد که ارتباطاتی که کشور با مراکز اقتصادی دنیا دارد به طور کامل قطع شود؟! قطعا اینگونه نخواهد بود اما احتمالا مدیریت‌هایی بر بخش‌هایی از اینترنت(فضای مجازی) اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز