خبرگزاری کار ایران

روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت پروفسور فضل الله رضا:

بی تردید نام پروفسور رضا در میان بزرگان علم و دانش این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۳۰

رئیس جمهور با تسلیت درگذشت دانشمند ارجمند پروفسور فضل الله رضا؛ چهره ماندگار کشور و رئیس اسبق دانشگاه تهران، تصریح کرد: بی تردید نام این استاد فرهیخته دانشگاه های ایران و جهان در میان بزرگان علم و دانش این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دانشمند ارجمند پروفسور فضل الله رضا، چهره ماندگار کشور و رئیس اسبق دانشگاه تهران،  موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این استاد فرهیخته دانشگاه های ایران و جهان که از خانواده متدین و اهل علم بود، بیش از نیم قرن از عمر خود را صرف تدریس و ترویج علم و دانایی نمود و در عرصه مدیریت مراکز علمی و پرورش دانش آموختگان نیز کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت و بی تردید نامش  در میان  بزرگان علم و دانش این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از یک عمر خدمات ارزشمند این شخصیت علمی و فرهنگی، این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

 رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز