خبرگزاری کار ایران

بنیادی در گفت‌وگو با ایلنا:

اینترنت ملی پاسخ‌گوی نیازهای مردم نیست/ امروز کسب و کارها وابسته به فضای مجازی است/ به زودی اینترنت وصل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۱۰

یک نماینده مجلس گفت: قطعی اینترنت یک امر موقتی است و به زودی وصل خواهد شد.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره قطعی اینترنت در کشور با بیان این‌که اتفاقی در کشور رخ داد که مردم شوکه شدند و اعتراض کردند، گفت: متاسفانه عده‌ای از فضای اعتراضی مردم سوءاستفاده کردند و حوادثی اتفاق افتاد.

نماینده مردم کاشمر ادامه داد: شاهد بودیم تعدادی از هموطنان ما بواسطه همین سوءاستفاده‌ها کشته شدند. 

وی ادامه داد: امنیت و حفظ آن باید سرلوحه کار حکومت‌ها باشد و حفظ جان شهروندان در اولویت‌شان باشد. در همین راستا بود که شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفت که اینترنت برای مدتی قطع شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله اینجاست که بسیاری از کسب و کارهای ما از جمله حمل و نقل، امور بانکی و بیمارستانی و غیره وابسته به این فضا هستند. 

وی با بیان این که درخصوص فضای اینترنت ملی کارهایی صورت گرفته است که البته پاسخ‌دهنده نیازهای مردم نیست، گفت: امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود و مجددا آرامش به جامعه برگردد و اینترنت هم به عنوان یک وسیله کار و اطلاعاتی در اختیار مردم قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره این که گفته می‌شود با قطع اینترنت مردم خط خبری خودشان را از رسانه‌های بیگانه دریافت می‌کنند، گفت: قطعا این امر چیز تازه‌ای نیست و مردم سال‌های سال است که با آن مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه این یک انتخاب است که مردم اطلاعات‌شان را از کجا دریافت کنند، اظهار کرد: مردم هستند که انتخاب می‌کنند از رسانه‌های دیداری و شنیداری داخل کشور استفاده کنند یا اینکه رسانه‌های خارجی را رصد کنند، اینکه بگویم اینترنت را وصل کنیم تا از رسانه‌های داخلی استفاده شود محلی از اعراب ندارد.

نماینده مردم کاشمر افزود: بیشترین موردی که مردم روی آن در مورد قطعی اینترنت اعتراض دارند بحث کسب و کار و ارتباطاتی است که با یکدیگر در آن فضا داشتند، زیرا این فضا محلی بود که افراد دور از هم، کنار هم باشند. 

وی خاطرنشان کرد: فضای علمی کشور ما به اینترنت وابسته است دانشجویان ما از این فضا برای کسب علم استفاده می‌کنند که امروز به مشکل برخورده‌اند.

بنیادی تاکید کرد: قطعی اینترنت یک امر موقتی است و به زودی وصل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز