خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی:

مسئولان برای حل موضوعات کشور به سخنان رهبری عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۶۷۵

آیت الله نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیاردانست و گفت: خوشبختانه مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

به گزارش ایلنا، آیت الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به خطبه ٥٠ نهج البلاغه گفت: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در این خطبه ویژگی های فتنه را معرفی کردند و فرمودند دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می برد و مانع معرفی حق خواهد شد.

 وی با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: مشکل مردم اقتصاد و معیشت است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که مسئولان مشکل مردم را حل کنند، ما هم از مسئولان می خواهیم که مشکل معیشت مردم حل شود و به سخنان چند روز قبل رهبری درجهت حل مشکل معیشتی عمل کنند.

وی اظهار داشت: باید توجه داشت دراین چند روز آمریکا، اسرائیل، عربستان، سلطنت طلبان و بعضی کشورهای اروپایی از این آشوب ها به عنوان پشتیبانی از مردم حمایت کردند در حالی که خودشان در این ٤٠ سال بدترین ظلم‌ها و تحریم‌ها را نسبت به مردم داشته اند و حتی دارو را برای مردم تحریم و در جنگ تحمیلی صدام را درکوبیدن مردم ایران تجهیز کردند.

 آیت الله نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیار دانست و ادامه داد: خوشبختانه مردم آگاه ایران، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهد داد.

 این مرجع تقلید تأکید کرد: بی شک کسانی که حسینیه، مسجد و قرآن ها را آتش می زنند و اموال عمومی را غارت می‌کنند از مردم نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز