خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهارستان در گفت‌وگو با ایلنا:

در بخش خصوصی به جز فروشگاه‌های بزرگ خسارتی نداشته‌ایم/ مردم در حال انجام امور زندگی خود هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۷۸

فرماندار بهارستان گفت: در بخش خصوصی هم به جز فروشگاه‌های بزرگ خسارتی نداشته‌ایم که در حال بازسازی هستند. با توجه به اینکه این نهادها کارهای تحقیقاتی انجام می‌دهند، اطلاعات باید محرمانه بماند.

مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با توضیح شرایط حاکم بر این شهرستان گفت: شرایط معمولی و روزمره است و مردم در حال انجام امور زندگی خود هستند.

وی با بیان اینکه بخش‌های دولتی شروع به ترمیم خسارت‌های وارده کرده‌اند‌ و بخش خصوصی هم به جز فروشگاه‌های بزرگ خسارتی نداشته‌ایم که آنها نیز در حال بازسازی هستند که زمانی هم نخواهد برد و بزودی آماده می‌شوند.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه ارائه اطلاعات در حوزه مربوطه ما نیست و به حوزه قضایی، انتظامی و امنیتی باز می‌گردد، گفت: ما جلسات را هر روز یا یک روز در میان با نهادهای مذکور تشکیل می‌دهیم، اما با توجه به اینکه این نهادها کارهای تحقیقاتی انجام می‌دهند اطلاعات باید محرمانه بماند.

وی افزود: علاوه بر امروز، دیروز هم فضای شهرستان فضا بسیار آرام بوده و روال عادی عادی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز