خبرگزاری کار ایران

فرماندار رباط کریم‌ و‌ پرند در گفت‌وگو با ایلنا:

در حال پاکسازی خسارت‌های وارده هستیم/ بزودی شاهد تظاهرات مردمی رباط‌کریم خواهیم بود/ عوامل موثر شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۴۶

فرماندار رباط کریم و پرند با بیان اینکه با همکاری مردم در حال پاکسازی شهر و تخریب‌ها هستیم، گفت: چند روز آینده تظاهرات مردمی در سطح شهرستان خواهیم داشت.

سید مهدی ساداتی فرماندار رباط کریم‌و‌پرند در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره شرایط و فضای حاکم بر شهرستان، گفت: شهر در آرامش کامل است همه ارگان‌ها و نهادها فعالیت خودشان را شروع کرده‌اند، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها باز هستند و خدمت‌رسانی در مجموعه شهرداری از امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به شهرستان گفت: با توجه به خسارت‌هایی که به شهرداری زده‌اند ما صدور پروانه در شهرداری رباط‌کریم را داشتیم، کلیه دانش آموزان سر کلاس‌های خود حاضر شده‌اند و همچنین صد‌درصد ادارات شهرستان باز بوده و اداره‌های خدمات‌رسان نیز مشغول به فعالیت هستند.

 ساداتی با بیان اینکه خسارت‌هایی هم که به سطح شهر وارد شده با همراهی مردم و ادارات دست‌اندر کار پاکسازی و در حال ترمیم هستند، گفت: ظرف روزهای آینده زمینه برای به‌سازی و اصلاح مجموعه‌هایی که تخریب شده‌اند، فراهم می‌شود خیلی از اداره‌هایی هم که تخریب شده‌اند در حال خدمت‌رسانی هستند.

فرماندار رباط‌کریم تصریح کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کاملا در شهرستان مستقر هستند؛ مردم هم کاملا حمایت خودشان را اعلام کرده‌اند و روزهای آینده هم ما شاهد تظاهرات مردمی در هر سه شهر این شهرستان خواهیم بود؛ امیدواریم با هوشیاری مردم شاهد روند بهبود امور در سطح شهرستان باشیم.

وی در پایان گفت: همه افرادی که در این قضیه تاثیرگذار بوده‌اند شناسایی شده‌اند تعدادی از آنها دستگیر و تعدادی هم بزودی دستگیر خواهند شد اما از دادن آمار معذوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز