خبرگزاری کار ایران

عبداللهی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

انتقاد از تصاحب املاک مردم هریس از سوی سازمان اوقاف

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۳۹

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دهم نسبت به اقدام سازمان اوقاف استان آذربایجان شرقی و شهرستان هریس در تصاحب املاک مردم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: بانک ها به واحدهای تولیدی تسهیلات نمی دهند در حالی که این سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بیش از ۸۰ درصد پروژه خود را انجام دادند لذا در سال رونق تولید باید نسبت به وضعیت این افراد مساعدت شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سازمان اوقاف استان آذربایجان شرقی و شهرستان هریس براساس کتابی که سندیت آن نامعلوم است، املاک و مسکن مردم را صاحب شدند لذا امنیت مسکن و املاک افراد در شهرستان هریس و بخشی از اهر از بین رفته است، بازرسی جهت بررسی اسنادی که سازمان اوقاف به آن استناد می کند ضروری است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی معلمان در بودجه سال ۹۸، دیده شده در صورت عدم توانایی تامین منابع مالی حداقل حکم فرهنگیان را تصحیح کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز