خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم میناب در تذکر شفاهی:

کرایه وسایل نقلیه در حوزه انتخابیه‌ام به طور سرسام آوری افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۱۷

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت این یارانه ها باید به صورت مستمر صورت بگیرد تا مردم کم درآمد در تنگنای اقتصادی قرار نگیرند

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی ذوالقدر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: ما تابع قانون هستیم و وقتی قوای سه گانه برای افزایش قیمت بنزین تصمیم گرفتند از آن تمکین می کنیم اما باید در این زمینه به فکر مردم هم باشیم.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش بعد از افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: کرایه وسایل نقلیه برای جابه جایی مسافران بین شهرهای حوزه انتخابیه ام به طور سرسام آوری افزایش یافته است که در این زمینه دولت باید برای افزایش وسایل نقلیه عمومی یا سهمیه بنزین ماشین ها تدبیری بیاندیشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ضمن ارزیابی مثبت از تاثیر درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بر یارانه اقشار کم درآمد، یادآور شد: پرداخت این یارانه ها باید به صورت مستمر صورت بگیرد تا مردم کم درآمد در تنگنای اقتصادی قرار نگیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در دوره فعالیت وزیر اسبق این وزارتخانه هزار کیلومتر از جاده های حوزه انتخابیه ام آسفالت شد اما اجرای این پروژه نیمه تمام باقی ماند و این در حالی است که مردم این منطقه محروم به ویژه در فصل زمستان برای تردد در جاده ها با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳ دهه قبل خواستار تحقق مطالبات مردم بشاگرد شده بود اما بعد از آن اقدام جدی در جهت اجرای این دستور صورت نگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز