خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهارستان در گفت‌وگو با ایلنا:

ارگان‌های مختلف در حال ترمیم و شست وشوی شهر هستند/ بیشتر خسارت‌ها به مراکز دولتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای وارد شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۵۳۸

فرماندار شهرستان بهارستان ضمن تایید خسارت‌ به اماکن دولتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از اقدام مسئولان شهری برای ترمیم و شست و شوی سطح شهر خبر داد.

مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان استان تهران، با اشاره به اعتراضات مردمی در شهرستان بهارستان، گفت: با توجه به بازدیدی که از خیابان‌ها داشتم ضمن اینکه شهر صدمه دیده است، اما مشاهده کردم که ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری برای بازسازی و ترمیم دست به کار شده و در حال شست‌و‌شوی شهر بودند.

وی افزود: تا ظهر که از شهر بازدید داشتم مشکل خاصی وجود نداشت، فضا آرام بود و در پی تدارکات ترمیم شهر بودند‌.

فرماندار بهارستان با تاکید بر اینکه هموز آمار دقیقی از میزان آسیب‌ به ساختمان‌های شهر و افراد وجود ندارد، افزود‌: بیشتر خسارت‌ها به مراکز دولتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رسیده است.

وی در پایان با بیان اینکه منتظر هستیم که شرایط پایداری ایجاد شود تا دوستان بتوانند ارزیابی انجام دهند و بتوانیم آمار دقیقی از خسارت‌ها به دست بیاوریم، گفت: اکنون هر کسی عدد و رقمی می‌گوید اما آنچه را که کارشناسان بگویند هنوز به من اعلام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز