خبرگزاری کار ایران

اظهارات بی اساس مقام سابق اماراتی علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۶۳

مقام سابق اماراتی به بیان اظهارات بی اساس علیه ایران پرداخت

به گزارش ایلنا به نقل از عربیِن ایراسپیس، سرلشکرخالد آل بو آینان آل مزروعل  ، فرمانده سابق  نیروی هوایی و پدافند هوایی امارات متحده عربی در مورد ایران مدعی شد : حمله ایران به عربستان سعودی نشان داد که ترکیب هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های کروز چگونه می‌تواند مرگبار باشد. این هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانند بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر طی کنند و با حمل یک کلاهک ۵-۹ کیلوگرمی همچنان یک تهدید جدی محسوب می‌شوند. با داشتن یک سیستم داخلی و هدف‌گیری، می‌توانند در هدف قرار دادن اهداف بسیار دقیق باشند و این موضوع اکنون به یک مسئله واقعی تبدیل شده است.

وی در ادامه گفت: برای مقابله با این تهدید، باید کل ساختار فرمان و کنترل خود را تغییر دهیم - به سمت  سیستم‌های مبتنی بر اطلاعات و هوش مصنوعی پیش برویم. 

فرمانده سابق  نیروی هوایی و پدافند هوایی امارات متحده عربی افزود: با هواپیماهای بدون سرنشین و جنگ سایبری، ایرانی‌ها لایه‌های مختلفی از حمله را نشان داده‌اند و این یکی از دلایلی است که امارات متحده عربی  اکنون دپارتمان هوش مصنوعی ایجاد کرده است.

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: ایران بزرگترین تهدید برای امارات متحده عربی است و این تهدید در سال‌های اخیر رو به افزایش است زیرا آنها در حال جنگ بوسیله نیروهای مورد حمایت خود بوده‌اند. یعنی با استفاده از حزب الله و انصارالله. 

فرمانده سابق  نیروی هوایی و پدافند هوایی امارات متحده عربی گفت: ایران اکنون توانایی‌های فناوری پیشرفته را به شبه نظامیان متحد خود منتقل می‌کند و سپس آنها را آموزش می‌دهد.

وی ادامه مدعی شد: ایران به مرزهای حاکم همسایگان خود احترام نمی‌گذارد.

وی با هشدار به ایران ادعا کرد: من اطمینان دارم که اگر امسال به جنگ علیه یک ملت همسایه برویم، آنچه را برای جنگ با آنها است؛ داریم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز