خبرگزاری کار ایران

بازتاب اعتراض‌ ایرانیان به افزایش نرخ بنزین در رسانه های جهان

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۳۹۶

اعتراض‌ ایرانیان به افزایش نرخ بنزین مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، به دنبال افزایش بهای بنزین و برگزاری تظاهرات در ایران در اعتراض به این افزایش قیمت، رسانه‌های جهان به صورت گسترده  اخبار این اعتراض‌ها را پوشش دادند.

رویترز رسانه‌ای بود که به پوشش اخبار اعتراض های مردمی در ایران پرداخت و نوشت مردم به افزایش قیمت بنزین معترض هستند. این اعتراض ها به درگیری مردم و پلیس منجر شده بود. 

گلف نیوز نیز در خبری نوشت: مردم ایران از افزایش ۵۰ هزار تومانی بنزین خشمگین هستند.

اسوشیتد پرس در خبر خود در مورد اعتراض ها در ایران نوشت: تظاهرات نسبت به تصمیم ناگهانی دولت ایران مبنی بر افزایش قیمت سوخت، بار خشونت باری به خود گرفته است  ،  نیروهای امنیتی و مردم در چندین شهر در سراسر ایران با یکدیگر درگیر شدند.

نیوز نیشن هم نوشت:  ایران قیمت بنزین را ۵۰ دصد افزایش داده است و در توجیه تصمیم خود دولت ایران تاکید کرده است که  اقدام با هدف کمک به شهروندان و با توجه به نیاز آنها  به کمک های نقدی انجام شده است.

نیویورک تایمز هم در مورد اعتراضات در ایران نوشت: معترضان در ایران با سردادن شعارها اعتراض خود را به افزایش قیمت بنزین بیان کردند.

یورو نیوز هم در خبری نوشت: پس از افزایش قیمت بنزین، اعتراضات در شهرهای بزرگ ایران شدت گرفت. 

فاکس نیوز هم نوشت به دنبال افزایش ۵۰ درصدی قیمت نفت در ایران مردم به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را بیان کردند.

هم چنین در روز گذشته پلیس و مردم درگیر شدند و این درگیری چندین کشته برجای گذاشت. 

چنل نیوز آسیا در پوشش اخبار مربوط به تظاهرات در ایران نوشت: پلیس و نیروهای امنیتی ضد شورش  با معترضین در تهران و ده‌ها شهر در سراسر ایران درگیر شدند. 

اِی بی سی نیوز در اعتراضاتی که پس از تصمیم غافلگیرانه دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین در کشور که در اثر تحریم های ایالات متحده رخ داده است ، یک نفر کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

اردو پوینت هم با انتشار اخباری در مورد تظاهرات مردمی در ایران، این اعتراض‌ها را پوشش داد.

خبرگزاری فرانسه هم رسانه دیگری بود که به این اعتراض‌های مردمی در ایران پرداخت: تظاهرات و اعتراضات مردمی به دنبال افزایش قیمت بنزین در ایران ادامه دارد. تا کنون چندین نفر به دلیل درگیری با پلیس در شهرهای ایران کشته شده اند.

تولو نیوز نیز در خبری نوشت: اعتراضات ایران علیه افزایش قیمت بنزین سیاسی شد.

سی ان اِی هم به پوشش اعتراضات مردمی در ایران پرداخت.

بی بی سی نیز با تاکید بر افزایش چشم گیر قیمت بنزین در ایران، جزئیات اعتراضات مردمی در ایران و کشته شدن چندین نفر در این اعترضات را پوشش داد.

داون نیز خبری را به اعتراض های مردمی در ایران اختصاص داد.

اسپوتنیک و منافن و روزنامه استرالیایی هم در اخبار خود به پوشش اعتراضات در ایران پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز