خبرگزاری کار ایران

با حضور جهانگیری انجام شد؛

افتتاح فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۲۸

فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در دومین روز سفر به آذربایجان غربی، با حضور در شهرستان میاندوآب ضمن افتتاح رسمی این بیمارستان از بخش‌های مختلف آن بازدید و با توضیحات مسئولان در جریان جزییات ساخت و فعالیت‌های جدید آن قرار گرفت.

بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در چهار طبقه احداث شده و دارای ۲ بخش بستری، ۱۳ اتاق زایمان و ۶ اتاق جراحی است که عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۹۴ آغاز شده است.

با افتتاح فاز جدید ۱۱۰ تخت به تعداد تخت‌های این بیمارستان افزوده شد. برای احداث و تجهیز کامل فاز دوم این بیمارستان در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در فاز دوم همچنین کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز در ۳ طبقه با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع مورد بهره‌برداری قرار می گیرد. برای ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از این کلینیک ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورولوژی، جراحی عمومی، جراحی فک و صورت، زنان و زایمان، داخلی، چشم، قلب و عروق، ارولوژی، پوست، عفونی، اعصاب و روان، رادیولوژی، ریه، گوارش، گوش و حلق و بینی، کودکان، شنوایی‌سنجی، ارتوپدی، رادیولوژی، بینایی‌سنجی، طب فیزیک، رادیولوژی و آزمایشگاه از جمله بخش‌های این کلینیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز