خبرگزاری کار ایران

در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد؛

امیر حاتمی: از منظر نیروهای مسلح، فرمانده تحریم شده مانند جانباز جنگ است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۰۵۳

وزیر دفاع گفت: امروز از منظر نیروهای مسلح کسی که مورد تحریم قرار می‌گیرد مانند کسی است که مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به تحریم های جدید ایالات متحده علیه فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: این اقدام مثل همه کارهایی که آمریکایی‌ها علیه ملت ایران تا امروز انجام داده‌اند و در صدر آنها نیروهای مسلح ما مانند خار چشم دشمن همواره مزاحم آنها بوده؛ این بار هم تعدادی از فرماندهان عزیز ما را مورد تحریم قرار دادند که هیچ اثری نخواهد داشت چرا که در واقع امروز از منظر نیروهای مسلح کسی که مورد تحریم قرار می‌گیرد مانند کسی است که مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در چشم نیروهای مسلح کسانی که مورد تحریم قرار می‌گیرند مثل جانباز جنگ با دشمن به او نگاه می کنند و آنها موجب افتخار مردم و نیروهای مسلح هستند. به لحاظ تاثیر در اداره نیروهای مسلح هم هیچ گونه اثری ندارد چرا که ما اساسا نیروهای مسلح را به شکل خودکفا و متکی به توانایی داخل اداره م‌کنیم. این نوع حرکات در واقع اثری در اداره نیروهای مسلح نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز