خبرگزاری کار ایران

قدرتعلی حشمتیان عضو ناظر در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۸۰۴

قدرتعلی حشمتیان به عنوان عضو ناظر در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شد.

دومین دوره انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب امروز ۲۱ آبانماه ۹۸ با حضور دبیران احزاب ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد حکیمی‌پور، شهیندخت مولاوردی، حجت الاسلام فومنی، مصطفی کواکبیان، اسدالله بادامچیان، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی خامنه‌ای، بهروز نعمتی، منوچهر متکی، جواد امام، قدرتعلی حشمتیان، ابراهیم اصغرزاده، علی شکوری‌راد، علی صوفی و حسن غفوری‌فرد و دیگر دبیران کل احزاب ملی در این انتخابات حضور داشتند.

حسین کمالی، قدرتعلی حشمتیان، حجت ملکی و حسن غفوری‌فرد چهار نامزد انتخابات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب هستند.

از میان مجموع ۵۸ رای دبیران احزاب ملی در دوره دوم انتخابات عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، قدرتعلی حشمتیان ۱۶ رای، حسین کمالی۲۷ رای، حسن غفوری فرد، ۱۳ رای و حجت ملکی ۲ رای کسب کردند و به این ترتیب به دلیل اینکه هیچکس نتوانست نصف بعلاوه یک رای از مجموع آرا را کسب کند انتخابات به دور با رقابت بین کمالی و حشمتیان کشیده شد.

در دور دوم قدرتعلی حشمتیان با ۳۱ رای و حسین کمالی با ۲۶ رای و یک رای هم باطله انتخابات به پایان رسید و به این ترتیب قدرتعلی حشمتیان به عنوان عضو ناظر در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز