خبرگزاری کار ایران

موافقت با کلیات طرح مستثنی شدن بانک رفاه از سقف مجاز تملک سهام؛

سلیمی: واگذاری بانک رفاه زندگی ۴۰ میلیون سهامدار آن را مختل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۵۴۴

نماینده مردم محلات تاکید کرد: بانک رفاه کارگران، بانک عامل سازمان تامین اجتماعی است سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ آبان)بانک رفاه کارگران، بانک عامل سازمان تامین اجتماعی علیرضا سلیمی در  موافقت با کلیات طرح مستثنی شدن بانک رفاه از سقف مجاز تملک سهام، گفت:بانک رفاه کارگران، بانک عامل سازمان تامین اجتماعی است سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که بودجه آن را دولت تامین نمی‌کند، از سوی دیگر سرمایه اصلی این بانک مردمی است و مردم سرمایه آن را تامین می کنند؛ سرمایه این بانک امانت چند نسل است که در اختیار بانک رفاه قرار دارد.

وی افزود: بانک رفاه، عملیات معمول بانکداری را انجام نمی‌دهد بلکه عامل سازمان تامین است؛ واگذاری این بانک بر زندگی ۴۰ میلیون سهامدار این بانک تاثیر گذار است و آن را مختل می کند.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مخالفت با این طرح گفت: بانک رفاه یک بانک دولتی است؛ مخالفت با واگذاری این بانک، مخالفت با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است، زیرا جز چند بانک، دیگر بانک ها باید واگذار شوند و بانک رفاه کارگران نیز مشمول این بانک های است که باید واگذار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز