خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۹۵

دومین دوره انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب صبح امروز ۲۱ آبانماه ۹۸ با حضور دبیران استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در این جلسه حمید ملانوری، مدیر کل سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به اینکه به درخواست دبیران احزاب استانی، انتخابات از بعدازظهر به صبح موکول شد، گفت: دوره پیش به دلیل اینکه اعضا به حدنصاب نرسیدند؛ در این دوره که با فاصله ۲۰ روزه تشکیل شده است با هر تعداد از احزاب انتخابات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۳ حزب استانی داشته‌ایم که در این جلسه ۱۶ حزب حاضر هستند، بیان کرد: همچنین خانم پروانه مافی نماینده مجلس و آقای رمضان رنجبر نماینده قوه قضاییه و خودم به عنوان دبیر کمیسیون ماده۱۰ احزاب، هیات نظارت بر انتخابات هستیم. 

وی با تشریح شیوه نامه اجرایی انتخابات، ادامه داد: هفت نفر برای شرکت در انتخابات شرکت کردند که همه آنها در کمیسیون بررسی و تایید شدند اما چهار نفر از شرکت در انتخابات انصراف دادند.

محمدعلی تبرایی، ابراهیم فتاحی و سید احمد نبوی نامزدهای شرکت در انتخابات بودند که پس از رای گیری، از مجموع ۱۶ رای نتیجه بدین شرح اعلام شد: محمدعلی تبرایی با ۱۴ رای، سید احمد نبوی ۲ رای و ابراهیم فتاحی بدون کسب رای.

به این ترتیب محمدعلی تبرایی به عنوان نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز