خبرگزاری کار ایران

در صحن مطرح شد؛

کواکبیان: برگه‌ای در نشست امروز مجلس علیه رئیس‌جمهور توزیع شد / لاریجانی: هیأت رئیسه پیگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۱۲۸

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار توجه جدی مسئولان به ارزش‌های هفته وحدت شد و گفت: نباید امروز در مجلس برگه‌ای توزیع می‌شد که با تقطیع صحبت‌های رئیس جمهور و رهبری این دو را مقابل هم قرار دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مردم آذربایجان در تذکر شفاهی خود گفت: مسئولان باید برای کاهش مشکلات مردم زلزله‌زده و آسیب‌دیده این استان تلاش جدی انجام دهند.

وی در تذکری به هیأت رئیسه مجلس ضمن تأکید بر لزوم توجه به ارزش‌های هفته وحدت تصریح کرد: همه باید مولفه‌ وحدت را مورد توجه قرار دهند ازجمله سران سه قوه که می‌توانند در سخنرانی‌ها به طور علنی علیه همدیگر صحبت نکنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در مجلس ورقه‌ای توزیع شده که رهبر انقلاب و رئیس جمهور را در نقطه مقابل هم قرار می‌دهد؛ بر این اساس هیأت رئیسه نباید اجازه دهد سخنان تقطیع شده رئیس جمهور را در مقابل رهبر انقلاب قرار بدهند و عنوان کنند این دو ضد همدیگر عمل می‌کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم تهران بر پیگیری و بررسی این موضوع در هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز