خبرگزاری کار ایران

بروجردی در تذکر شفاهی:

۶۰ درصد از مدارس بروجرد فرسوده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۱۲۳

نماینده مردم بروجرد در مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب مراکز آموزشی شهرستان بروجرد گفت: براساس آمارها از ۴۰۰ مدرسه بروجرد ۶۰ درصد آنها فرسوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علاءالدین بروجردی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و تسلیت در پی وقوع زلزله استان آذربایجان در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای وزیر به جای نشستن در اتاق کار و شرکت در جلسات متعدد، شخصاً به استان‌های محروم و مردمی که مشکلاتشان کمتر از زلزله زده‌ها نیست، سر بزنید. در شرایط کنونی وضعیت تحصیل دانش آموزان شهرستان بروجرد به ویژه شهرستان‌ها تأسف بار است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از مناطق شهرستان بروجرد از جمله شهرک شهید کشوری در آب و هوای سرد بروجرد فاقد سیستم گرمایشی هستند، از طرفی از ۴۰۰مدرسه شهرستان، ۶۰ درصد آنها فرسوده بوده و ۱۲۳ مدرسه مشکل ایزوگام دارند.

وی گفت: مدرسه ابتدایی فردوسی بروجرد با ۳۵۰ دانش‌آموز در خطر تخریب بوده و این در حالی است که شهرستان بروجرد زلزله خیز است و در سال ۸۵ در اثر زلزله حدود ۱۰هزار خانه تخریب شد.

بروجردی ادامه داد: آقای وزیر آموزش و پرورش، علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد. بعد از گذشت دو ماه از سال تحصیل هنوز کتاب‌های درسی در مدارس توزیع نشده، همچنین معلمان به دلیل عدم انجام و اجرای قانون رتبه‌بندی و عدم دریافت اضافه کاری ناراضی هستند و شما آقای وزیر مسئول این وضعیت هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز