خبرگزاری کار ایران

خالدی سردشتی در تذکر شفاهی:

آقای وزیر بهداشت تا دیر نشده از مردم ستمدیده‌ای که با آبروی آنها بازی شده عذرخواهی کنید

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۱۱۸

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: قطعاً کرسی وزارت، کرسی خدمت و نوکری بوده اما وزیر بهداشت هنوز متوجه ارزش این جایگاه نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد خالدی سردشتی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آقای وزیر به نظر می‌رسد که شما هنوز نمی‌دانید که کرسی وزارت، کرسی خدمت بوده و کرسی خدمت نوکری به مردم ستمدیده و زجرکشیده است از این رو به نظر می‌رسد که شما راه را بسیار اشتباه آمده‌اید البته ما هم در این اشتباه سهم داریم که از رأی اعتماد مجلس به شما حمایت کردیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی رودخانه شفاف و خروشانی است که هر ناپاکی را کنار خواهد زد و این مسئله برای هیچ‌کس مستثنی نیست. هر کرسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و ثمره خون هزاران شهید است و شما به عنوان وزیر در نظام هنوز متوجه ارزش این جایگاه نشده‌اید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: توصیه می‌کنم تا دیر نشده از مردم ستمدیده‌ای که به راحتی و با ندانم‌کاری با آبروی آنها بازی شده و بی‌گناهان زیادی را متهم کرده‌اید، عذرخواهی کرده و بین آنها حضور پیدا کنید تا افتضاحاتی را که به دلیل مدیریت ناکارآمد استان و بی‌تدبیری تمام عیار سیستم شما به بار آمده را از نزدیک ببینید.

وی تصریح کرد: آقای وزیر بهداشت بدانید استیضاح ابزار قدرتمندی در مجلس بوده که می‌تواند تمام افتضاحاتی که یک وزیر در سیستم خود به بار آورده را پیگیری و شفاف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز