خبرگزاری کار ایران

بهمنی در تذکر شفاهی:

مسئولان در هفته وحدت به جای تفرقه‌افکنی به شعار این هفته توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۱۱۶

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: امیدوارم به جای دو قطبی کردن کشور به شعار هفته توجه جدی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود بهمنی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: امیدوارم به جای دو قطبی کردن کشور به شعار هفته توجه جدی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: معیشت مردم شدیدا در حال مخاطره است؛ بازنشستگان با حقوق های اندک چه باید بکنند؟

وی با اشاره به اینکه فاصله طبقه ضعیف و قوی روز به روز بیشتر شده و این در حالی است که ضریب جینی نیز با سرعت رو به افزایش است، افزود: افزایش حقوق طبقه متوسط و ضعیف پاسخگوی تورم لجام گسیخته نیست و حقوق بگیران تحت پوشش بیمه اجتماعی در مضیقه هستند.

بهمنی اظهار کرد: دولتمردان باید از مدیران جوان و نخبه و کاردان برای رفع مشکلات استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان در صف انتظار جذب کار هستند تا بتوانند ازدواج کنند، گفت: مسئولان بهتر می دانند که میانگین سن ازدواج افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مبارزه با فساد نیز باید زمینه‌های بروز فساد را از بین ببریم، ادامه داد: عدم نظارت کافی، چند نرخی بودن ارز، امضاهای طلایی و غیر سیستمی بودن سازمان‌ها زمینه‌های فساد را افزایش می دهد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق تولید باید نیاز واحدهای تولیدی را با نظارت بر مصرف و نرخ های مناسب تامین کنیم، همچنین برای رونق سرمایه گذاری نیز باید به سمت ثبات گام برداریم.

بهمنی افزود: باید برای مابه التفاوت نرخ ارز فکر جدی شود و همچنین برای سود مرکب، سود از سود و جریمه از سود نیز تدبیری اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: برای رونق در حوزه کشاورزی باید محصولات مختلف را با نرخ مناسب خریداری کنیم.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در گزینش مدیران به افراد لایق، دلسوز توجه شود و در این بین باید به حل مشکلات آموزش و پرورش، تامین سرانه مدارس توجه بیشتری شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به وضعیت جاده طالقان شد و خاطرنشان کرد: برای استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها مانند سرمایه گذاری از مترو هشتگرد باید تدبیر جدی اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز