خبرگزاری کار ایران

خدادادی در نطق میان دستور:

ادعا‌های دروغ در خصوص زندگی شخصی‌ام را به خدا واگذار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۱۱۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده پیرامون زندگی شخصی‌اش،گفت: از همه نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی به خاطر کشف حقایق و صدور رای دقیق قدردانی می‌کنم و همه آنهایی که اخلاق را زیر پا گذاشتند به خدا واگذار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سلمان خدادادی در جلسه علنی امروز(دوشنبه ۲۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی و اخلاق را به تمام مسلمانان جهان و ابراز همدردی با مردم آذربایجان، مخصوصا مردم شهرستان میانه و سراب، گفت: از دولت انتظار دارم با توجه به شرایط آب و هوا  هوایی استان در رفع مشکلات زلزله‌زدگان تسریع به عمل بیاورد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست آنچه که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اینجا رسانده و از همه فراز و نشیب‌ها و ناملایمت‌ها حفظ کرده، تدابیر حکیمانه رهبری و دفاع جانانه ملت بوده است.

وی ادامه داد: اگر انقلاب توانسته از توطئه تجزیه‌طلبی دشمنان در اویل انقلاب سالم بیرون بیاید و هشت سال با سربلندی در جنگ تحمیلی مقاومت کرده و پیروز شود و در طول چهل سال از همه فتنه‌ها با بصیرت عبور کند آگاهی و بیداری مردم بوده است. این ملت است که به  همه ما توفیق خدمت‌گزاری داده است و اما امام خمینی ( ره ) می‌فرمایند: «خطر بزرگ این است که امروز احتمال می‌رود که آن خطر برای ما باشد، این است که یک وقت ملت از حکومت برگردد. اگر دولت با این مردمی که در صحنه بودند، چه از بازرگانانشان و چه دیگر مردمشان و چه از کاسبهای جزئشان، اگر دولت کاری بکند که اینها را یک وقتی همه را ناراضی کند، از حیث اینکه مالیاتها را زیاد کند بدون وجه، از حیث اینکه جرم برای تاخیر مالیات بدون وجه، از اینکه جریمه برای یک مسائل قرار بدهد بدون وجه، و همین طور قضاتی که در اطراف هستند، اگر خدای نخواسته، طریقشان را یک نحوی قرار بدهند که مردم کم کم شک در اینها بکنند، آن روز است که برای ما مصیبت پیش می‌آید؛ آن روز است که نه جنگ می‌تواند پیروز بشود و نه مجلس می‌تواند موفق باشد و نه دولت؛ آن روز است که باید فاتحه را بخوانیم. اگر دولت هم بخواهد این طور مشی که گاهی وقتها می‌شود، این را ادامه بدهد و مردم را در فشار قرار بدهد، بازار را در فشار قرار بدهد، بداند که فاتحه آن دولت هم خوانده خواهد شد. جلب نظر مردم از اموری است که لازم است. پیغمبر اکرم جلب نظر مردم را می‌کرد. دنبال این بود که مردم را جلب کند، دنبال این بود که مردم را توجه بدهد به حق. شما هم باید دنبال همین معنا باشید، دولت باید دنبال همین معنا باشد، ارتش باید همین معنا را داشته باشد، پاسدارها باید همین طور باشند. جلب نظر مردم از امور واجب است چرا که پیامبر اکرم (ص) به دنبال جلب نظر مردم بود، شما هم باید به دنبال همین معنا باشید. ارتش و پاسداران هم باید به دنبال همین مسیر باشند . گمان نکنید که قدرت و نظامی شما را نگه داشته است، قدرت ایمان است که ما را نگه داشته و پشتیبانی ملت ها شما را نگه داشته است،باید این پشتیبانی ملت را حفظ کنید، اگر این پشتیبانی از بین برود همه ما ازبین خواهیم رفت، اسلام هم دستخوش بازی دیگری می‌شود، شما گمان نکنید که قدرت نظامی شما را نگه‌ داشته است، قدرت ایمان شما را نگه داشته است و پشتیبانی ملتها، ملت. این را باید، این پشتوانه را باید حفظش کنید. اگر این پشتوانه خدای نخواسته، یک وقتی از دست ما برود، همه ما از بین خواهیم رفت و اسلام هم دستخوش باز یک مسائل دیگر می‌شود.»

وی ادامه داد: حق این مردم نیست که بعد از ۴۰ سال در فشار باشند، مردم نباید دغدغه اشتغال فرزندان خود را داشته باشند، در شان این ملت نیست که ۴ میلیون خانوار آن تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بوده  ۳ میلیون نفر معتاد و ۳ میلیون زن سرپرست خانواده داشته باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم، افزود: در آستانه تنظیم بودجه سال ۹۹ قرار گرفته‌ایم، انتظار می‌رود دولت در تنظیم بودجه شرایط حاد عمومی کشور را لحاظ کند و از اعمال عوارض و مالیات بیشتر شدیداً پرهیز کند. چرا که مردم توان فشار بیشتر را در وضعیت فعلی ندارند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بعد از ۴۰ سال انتظار رفاه عمومی را دارند. چرا که در تامین رفاه عمومی است که امنیت ملی کشور تضمین خواهد شد، همه کشور‌ها در تامین امنیت ملی به رفاه عمومی نیاز دارند. اگر رفاه عمومی تامین گردد از هیچ توطئه و حرکت دشمنان نباید ترسید. امیدوارم دولت این مهم را درک کند.  

وی، با تاکید بر اینکه امروز نگاه ما باید به ظرفیت‌های داخلی کشور باشد، تصریح کرد:  اگر داخل کشور از حیث مدیریت اصلاح شود، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نیاز به برجام و حمایت غرب نخواهیم داشت، چنانکه در چهل سال تکیه به مردم و اطاعت از رهنمود‌های رهبری ما را حفظ کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده پیرامون زندگی شخصی‌اش، افزود: تصمیم نداشتم در این خصوص صحبت کنم چرا که ارزش بیانش را نداشت، اما جا دارد از این جایگاه برای حفظ کیان مجلس و نمایندگان از همه نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی، حراست مجلس و قضات قوه قضاییه به خاطر کشف حقایق و صدور رای بسیار دقیق قدردانی کنم و همه آنهایی که اخلاق را زیر پا گذاشته و هرچه می‌توانستند نوشتند و گفتند و از خدا نترسیدند را به خدا واگذار می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز