خبرگزاری کار ایران

کوسه غراوی در تذکر شفاهی:

وعده ۶ ساله دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان هنوز محقق نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۱۶

نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: نزدیک به ۶ سال از وعده دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان و ۳ سال از تصویب برنامه ششم توسعه گذشته اما متاسفانه هیچ خبری از اجرای آن نیست.

به گزارش ایلنا، شهرام کوسه غراوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: امسال سال پرآبی را داشتیم اما متاسفانه مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شد.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی افزود: کشت پاییزه کشاورزان که حدود ۶۵۰ هکتار است و امسال کشاورزان نتوانستند کشت کنند و با نبود کود فسفات و پتاس مواجه هستند و اگر اقدام سریع در تحویل کود انجام نشود خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

کوسه غراوی در تذکری به وزیر نفت یادآور شود: تغییر ناگهانی دریافت سامانه سوخت و وضع دستورالعمل های دست و پاگیر باعث شده که گازوئیل در استان موجود نباشد و کشاورزان از نعمت آن بی بهره باشند و به هیچ وجه قابل توجیه نیست که کشاورزان متحمل هزینه های زیادی شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نزدیک به ۶ سال از وعده دولت در اجرای طرح رتبه بندی معلمان و ۳ سال از تصویب برنامه ششم توسعه گذشته اما متاسفانه هیچ خبری از اجرای آن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز