خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور در سفر به کرمان مسئله تأمین آب شرب استان را تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۰۹

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار رسیدگی به مسئله تأمین آب شرب استان کرمان در سفر هیأت دولت به این استان شد.

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش ایلنا، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی ‌در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به بند (۹) اصل سوم قانون اساسی مبنی بر جلوگیری از تبعیض ناروا و ایجاد امکانات عادلانه گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور در سفر خود به کرمان موضوعات اساسی را مد نظر قرار دهد؛ به عنوان مثال بیش  از ۱۰ درصد جمعیت استان را اتباع خارجی در برمی‌گیرند که این موضوع امر قابل توجه است و باید به آن رسیدگی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئله تأمین آب شرب مردم کرمان که در سال جاری جیره‌بندی شده بود از دیگر موضوعات مهمی است که باید در سفر رئیس جمهور به آن توجه شود، اظهار کرد: بر این اساس باید قرارداد آب شربی که توسط وزیر نیرو نیز دستور آن داده شده، انعقاد شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت جاده‌ها و راه‌آهن کرمان نیز موضوع مهمی محسوب می‌شود، گفت: در این بین باید یادآور شد جاده اصلی کرمان – خراسان جنوبی از فروردین ماه مسدود شده و هنوز بازگشایی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رسیدگی به مشکلات کشاورزان نیز باید در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز