خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

شواهد موجود از فوت یکی از اعضای سابق شورای شهر کرمانشاه، حاکی از قتل نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۷۶۲

دادستان کرمانشاه درباره آخرین وضعیت اعلام فوت یکی از اعضا سابق شورای شهر این استان گفت: شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) به دست نیامده است و قراین موید وقوع حادثه (عدم رعایت جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح) است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در پی اعلام فوت یکی از اعضای سابق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله، گفت: روز گذشته به همراه بازپرس ویژه قتل و گروهی از مامورین انتظامی از محل واقعه منتهی به فوت مرحوم محسن ملکی بازدید و معاینه به عمل آمد و بر روند تحقیقات میدانی بازپرس از نزدیک نظارت صورت گرفت.

وی ادامه داد: متعاقبا و با فوریت به گروهی از کارشناسان متشکل از پزشکی قانونی و کارشناس رسمی رشته سلاح و مهمات و کارآگاهان پلیس آگاهی دستور داده شد تا بلافاصله ارزیابی‌های دقیق فنی و کارشناسی انجام دهند.

صادقی بیان داشت: ضمن تایید فوت ناشی از اصابت گلوله تا این مرحله، شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) به دست نیامده است و قراین موید وقوع حادثه (عدم رعایت جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح) است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: همچنین به اذعان اولیای دم جان‌باخته سلاح بکار گرفته شده دارای پروانه مجاز حمل است و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز