خبرگزاری کار ایران

کوچکی نژاد در مخالفت با درخواست استعفای کاظم جلالی:

اگر جلالی به رویکرد خود در مجلس هشتم و نهم بازگردد، شاید مدت بیشتری در سفارت روسیه باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۲۵

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نیروی با تجربه‌ای مانند جلالی که در مجلس عملکرد خوبی داشته به سمت دولت می‌رود اما عمر دولت کوتاه است و انتخاب سفیر برای دو سال در کشور روسیه صحیح نیست.

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با درخواست استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای جلالی چند دوره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بوده و دارای تجربه خوبی در حوزه قانونگذاری است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارتباط ایران و روسیه با وجود تحریم ها برای ما بسیار مهم است، نیروی با تجربه ای که در مجلس عملکرد خوبی داشته به سمت دولت می رود اما عمر دولت کوتاه است و انتخاب سفیر برای دو سال در کشور روسیه صحیح نیست.

وی با اشاره به اینکه آقای رحیمی اعلام کردند که آقای جلالی رویکرد اصلاح‌طلبی دارد، اگر آقای جلالی به رویکرد خود در مجلس هشتم و نهم بازگردد، شاید بتواند در سفارت روسیه مدت زمان بیشتری باقی بماند، ادامه داد: با استعفای آقای جلالی با توجه به موضوعات مطرح شده مخالف هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز