خبرگزاری کار ایران

رحیمی در مخالفت با استعفای جلالی:

سفیر ایران در روسیه باید خط صحیح مناسبات را حفظ کند/ تجربه جلالی باید تجربه وی به مجلس بازگردد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۱۵

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مناسبات راهبردی بین ایران و روسیه منجر شد اتحادیه اوراسیا را تشکیل دهیم و فرد جایگزین در سفارت روسیه باید خط صحیح مناسبات ایران و این کشور را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با درخواست استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با شخصیت آقای جلالی و نقش وی در زمینه بررسی طرح ها و لوایح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آشنا هستند. وی رویکردهای خوبی در مقابل مواضع افراطی داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خاستگاه رأی آقای جلالی اصلاح طلبی بوده هر چند که در تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی مجلس موفق عمل کرده است. آقای جلالی از پختگی لازم برخوردار بوده و باید تجربه وی به مجلس باز گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دید آیا صلاح است که مدیریت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای ۶ یا ۷ ماه آینده تغییر کند و ساختار آن تضعیف شود؟

وی با اشاره به اینکه آقای سنایی اولین سفیر مسلط به زبان روسی در کشور روسیه است و در گذشته نیز رایزن فرهنگی بوده و در ارتقای سطح مناسبات بین ایران و روسیه نقش بسزایی داشته است، ادامه داد: آقای ظریف و رئیس جمهور با تیزهوشی خاصی آقای جلالی را برای سفارت روسیه انتخاب کرد، مناسبات راهبردی بین ایران و روسیه منجر شد اتحادیه اوراسیا را تشکیل دهیم. فرد جایگزین در سفارت روسیه باید خط صحیح مناسبات ایران و این کشور را حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز