خبرگزاری کار ایران

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)؛

امکانات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای کمک به زلزله‌زدگان بسیج شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۶۹۵

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ازلحظه وقوع زلزله شب گذشته تمامی امکانات امدادی این بنیاد برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله شمال غرب کشور بسیج شده است.

به گزارش ایلنا، محمد ترکمانه ضمن تشریح خدمات این مجموعه به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور افزود: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای بسیج امکانات و نیروهای جهادی به منظور خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور،  ارسال فوری نیروهای امدادی و اقلام ضروری انجام شده است.

وی از اعزام گروه‌های ارزیاب از آذربایجان شرقی و اردبیل برای تخمین و ارزیابی شدت حادثه به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: در ساعات اولیه وقوع زلزله ۵۰۰ تخته پتو، ۱۰۰ چادر اسکان، بسته‌های غذایی یک هفته‌ای برای ۱۰۰ خانوار، آب معدنی، ۱۰۰۰ کنسرو تن ماهی؛ موکت و لوازم اسکان اضطراری به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

ترکمانه همچنین از برپایی آشپزخانه طبخ غذای گرم در محل وقوع زلزله (ترکمنچای) خبر داد و افزود: در حال حاضر مسئولین قرارگاه‌های جهادی آذربایجان شرقی و اردبیل برای ارزیابی در منطقه حضور دارند و تا ساعاتی دیگر، گزارش خود را ارائه خواهند کرد.

مدیر عامل بنیاد احسان با اشاره به اینکه انبار فوریت‌های امدادی به‌صورت اضطراری در اردبیل ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: به منظور برنامه‌ریزی مناسب و تصمیم‌گیری یکپارچه برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بنیاد احسان پیگیر وضعیت این مناطق است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز