خبرگزاری کار ایران

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تأکید کرد؛

تحریم نیروهای مسلح از سوی آمریکا اقدامی تبلیغاتی و از روی استیصال است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۹۹۴

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای، اقدام اخیر رژیم استکباری آمریکا در تحریم این ستاد و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران را تبلیغاتی، منفعلانه و در عین حال بی خاصیت و از روی استیصال ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در این بیانیه آمده است:

«در ۱۳ آبان ۹۸ و در روزی که ایران اسلامی فریاد استکبارستیزی و استقلال خواهی خود را در سراسر کشور علیه دولت دیکتاتور ، قلدر و مستکبر آمریکا طنین انداز کرد، کاخ سفید در تداوم تحریم ظالمانه علیه ملت ایران به زعم خود تحریم های جدیدی را علیه اشخاص و نهادهای حاکمیت و بطور خاص نیروهای مسلح اعمال کرد؛ حال آنکه از فردای پیروزی انقلاب اسلامی، تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه مجموعه نیروهای مسلح آغاز شده و تاکنون بدون وقفه تداوم داشته است.

این بیانیه می افزاید: مجموعه نیروهای مسلح کشور به گواه تجربه دوران دفاع مقدس توانست به خوبی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند که توان بازدارندگی پیشرفته کشور در حوزه موشکی، دریا، زمین و هوا، نمونه روشنی از این توانمندیهای دفاعی است و دولت آمریکا به خوبی می داند که اقتدار و پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اتکاء به ظرفیت های درون کشور حاصل شده و هیچ گاه وابستگی در این حوزه وجود نداشته است.

ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه آورده است: استقامت و ایستادگی ملت ایران مقابل تحریم های ظالمانه و غیر انسانی دولت ترامپ که پس از خروج آن کشور از توافق برجام، حاکمان کاخ سفید را عصبانی کرده است؛ اکنون برای سرپوش نهادن بر این فضاحت و شکست های پی در پی منفعلانه، به اقدامات تبلیغاتی و نمایشی رو آورده است. اقداماتی که همچون دیگر تحریم های گذشته محکوم به شکست بوده و بدون تردید، ملت، دولت و حاکمیت نظام اسلامی را در پی گیری اهداف اسلامی بیش از پیش متحد و منسجم تر خواهد کرد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه راهبردهای مقتدرانه خود، تحت فرماندهی

فرمانده معظم کل قوا( مد ظله العالی) به مراتب قویتر از گذشته با تقویت و افزایش توان دفاعی و بازدارندگی، با هر گونه ماجراجویی و قلدری آمریکا مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز