خبرگزاری کار ایران

تقدیر شستا از دستگاه قضایی در کشف محموله سرقت شده متادون

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۹۷۰

مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم جهت توسعه کسب و کارهای شرکت در لاین‌های جدید و مدل‌های نوین کسب و کار در فروش و توزیع ایجاد شده، گفت:در شش ماه اول سال ۹۸ تقریبا معادل یکسال گذشته سود محقق شد، ضمن آنکه در مهرماه ۹۸ نیز این شرکت وارد بازار بورس شده و رکورد سهام‌داران در عرضه اولیه را نیز شکست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مرادی از اقدام موفقیت‌آمیز دفتر مرکزی حراست شستا در کشف محموله شربت متادون خبر داد و گفت: داروهای مخدر که اصطلاحاً از آنها به‌عنوان داروهای تحت کنترل یاد می‌شود با یک شرایط خاص اقدامات توزیع و فروش آن صورت می‌گیرد، اما چندی پیش توسط یک باند حرف‌های محموله ۳۴۰۳۵عدد شیشه شربت متادون که توسط یک دستگاه کامیون تریلر به انبار کرمانشاه به عنوان مرکز توزیع و نگهداری غرب کشور ارسال شده بود، ربوده شد.

وی افزود: پس از اعلام سرقت در شهر قم، دستگاه قضایی به ویژه دادستان‌های استان‌های قم، کرمانشاه و لرستان با همکاری و پیگیری‌های ویژه دادستان قم در ارائه نیابت قضایی به استان‌های کرمانشاه و لرستان به کشف این محموله و دستگیری عوامل این باند کمک شایان توجهی کردند.

مرادی با بیان اینکه معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات و ادارات کل اطلاعات استانهای مذکور طی چند هفته با پیگیری شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی - امنیتی لازم را انجام دادند، گفت: پس از گزارش اولیه دفتر مرکزی حراست شستا به مقام قضایی، دستگاه‌های امنیتی و قضایی با پیگیریهای ویژه این محموله را کشف و ضبط و عوامل آن را بازداشت کردند.

مدیرعامل توزیع داروپخش تصریح کرد: در سال ۹۲ حدود ۱۱ هزار شیشه شربت متادون به سرقت رفته بود که متأسفانه کشف نشده بود. این‌بار با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج‌الله) و مساعدت و پیگیری‌های دادستان‌های قم، کرمانشاه و لرستان این محموله مهم کشف و ضبط شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز