خبرگزاری کار ایران

امیر سرلشکر موسوی:

نقش‌آفرینی ارتش در جبهه مقاومت و دفاع از حرم رسانه‌ای می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۱۹

فرمانده کل ارتش گفت: نقش‌آفرینی نیروی زمینی، نیروی هوایی و سایر نیرو‌های ارتش در جبهه مقاومت و دفاع از حرم، هر زمان که به صلاح باشد، رسانه‌ای می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی تکاوران نزاجا در جمع خبرنگاران گفت: نیروی زمینی از در دوران دفاع مقدس تاکنون نقش‌آفرین و افتخارآفرین بوده است.

وی در خصوص تغییرات ساختاری و تاکتیکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی متناسب با تغییرات صورت گرفته در تهدیدات، باید خود را متحول می کرد تا در هر شرایطی بتواند مأموریت‌های شناسایی، طرح‌ریزی و اجرای دقیق عملیات در حوزه‌های مختلف را انجام دهد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: به‌حمدالله نیروی زمینی ارتش این کار بزرگ و انقلابی را با مدیریت جهادی فرمانده نیروی زمینی ارتش، با سرعت و عمق خوبی انجام داده است.

امیر سرلشکر موسوی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش ساختارها، سازمان‌ها، مهارت‌ها، آموزش‌ها، تخصص‌ها و نحوه عملیات و عملکرد‌ها را تغییر داده و خود را برای تهدیدات پیش رو آماده کرده است.

وی با بیان اینکه امروز نیرو‌های واکنش سریع ارتش در اوج آمادگی قرار دارند، افزود: بخش‌های عمده‌ای از این نیرو‌ها در مرز‌های شرقی، غربی و جنوب‌غربی در حال پاسداری از حدود و ثغور کشور هستند.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا پیرامون نقش‌آفرینی مؤثر ارتش در دفاع از حریم اهل بیت (س) گفت: نقش‌آفرینی نیروی زمینی، نیروی هوایی و سایر نیرو‌های ارتش در جبهه مقاومت و دفاع از حرم، هر زمان که صلاح باشد، رسانه‌ای می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز