خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ هادیان:

مقاومت تنها راه علاج مشکلات کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۱۷

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی مقاومت را تنها راه مقابله با تهدیدات مستکبران جهانی عنوان کرد و گفت: تسخیر سفارت منحوس آمریکای پلید در انقلاب دوم توانست طومار امپریالیسم را برای همیشه از این آب و خاک برچیند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو، با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار، گفت: تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به دستان با کفایت دانشجویان و دانش آموزان متدین و انقلابی در آبانماه ۵۸، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی محسوب می شود که امام راحل عظیم الشان بدرستی این واقعه را «انقلاب دوم» نامیدند.

وی در تشریح علل تسخیر لانه جاسوسی، خاطر نشان کرد: آمریکای جهانخوار از همان ابتدای خیزش اسلامی در ایران، در مسیر پیشروی این انقلاب، سنگ اندازی و از هیچ کوششی برای زمین زدن آن دریغ نکرد.

معاون معاون هماهننگ کننده نیروی هوایی ارتش، مرکز راهبری تمامی این کارشکنی ها را سفارت منحوس آمریکای پلید عنوان کرد و گفت: انقلاب دوم توانست طومار امپریالیسم را برای همیشه از این آب و خاک برچیند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش مقاومت را تنها راه مقابله با تهدیدات مستکبرین جهانی دانست و تاکید کرد: مقاومت در تمامی ابعاد و حوزه ها، از اقتصاد گرفته تا فرهنگ و عرصه دیپلماسی، تنها راه علاج مشکلات کشور است؛ همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خودکفایی و خوداتکایی را یگانه رمز توسعه و پیشرفت می دانند.

امیرسرتیپ هادیان در پایان، با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) گفت: افتخار نیروهای مسلح و خادمین در جمهوری اسلامی این است که در نظامی مشغول به خدمت و مجاهدت هستند که غایت و مقصود نهایی آن، زمینه سازی و تسهیل فرج آن منجی موعود است و باید این نعمت والا را شکرگزار بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز