خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

۷ تماشاگرنما در بازی تراکتورسازی و استقلال بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۸۵

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از دستگیری ۷ نفر در جریان اتفاقات بازی تراکتورسازی و استقلال خبر داد.

«حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اتفاقات اخیر در بازی استقلال و تراکتورسازی و سردادن شعارهای تجزیه‌طلبی توسط برخی تماشاگرنماها گفت: یک سری افراد معدود در بازی استقلال و تراکتورسازی شعارهای تجزیه‌طلبی سرداده بودند  که متعلق به قوم خاصی هم نبودند.

وی ادامه داد: این افراد متاثر از تحرکات فراملی هستند و تاکنون نیز تعداد ۷ نفر از این افراد دستگیر شده‌اند. همچنین ۳ الی ۴ نفر دیگر نیز شناسایی شده‌اند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: تعداد ۸۰ هزار نفر تماشاگر در آن بازی داشتیم و این افراد تنها تعداد معدودی بودند و ۱۰ الی ۱۵ نفر چنین حرکتی را انجام داده بودند که همانطور که گفتم، تعدادی دستگیر و مابقی نیز شناسایی شده‌اند.

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که از این دست اتفاقات در بازی تراکتورسازی قبلا نیز تکرار شده است، گفت: نیروی انتظامی، اطلاعات و دستگاه قضایی مسئول پیگیری این قضایا شده‌اند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اتفاقات اخیر در عراق آیا اجازه سفر به زائران داده می‌شود؟ تصریح کرد: وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت باید در این خصوص پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز