خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

هدف از نظارت مچ گیری نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۸۳

به منظور بررسی عملکرد شورای حل اختلاف در ۷ ماهه گذشته، نشستی با حضور نگین‌تاجی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست دادستان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونان حضور داشتند.

نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در این نشست فرا رسیدن ماه ربیع الاول را تبریک گفت و موضوع رسیدگی به پرونده‌های مُسن را مورد تأکید قرار داد و افزود: شناسایی اشکالات این پرونده‌ها در بازرسی‌ها و نظارت‌های دوره‌ای و صدور حکم مقتضی، موجب می‌شود تا اطاله دادرسی کاهش یابد.

وی با اظهار این که رؤسای حوزه‌های قضایی استان نسبت به شناسایی پرونده‌های مُسن اقدام نمایند به معاونین ناظر حوزه‌های قضایی استان نیزتوصیه نمودکه شناسایی این پرونده‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

نگین تاجی با بیان اینکه هدف از نظارت‌ها مچ‌گیری نیست بلکه کمک به رفع موانع امور پرونده‌هاست، تصریح کرد: وقتی نظارت‌ها مستمر شود چنانچه پرونده‌ای هم ایراد و اشکالی داشته باشد، زودتر رفع اشکال و رسیدگی می‌شود.

مقام ارشد قضایی استان موضوع نظارت و رسیدگی به امور شوراهای حل اختلاف را از وظایف رؤسای حوزه‌های قضایی استان بیان کرد و افزود: رؤسای حوزه‌های قضایی استان این مهم را مدنظر داشته باشند که شورای حل اختلاف هم بخشی از عملکرد حوزه قضایی تحت امرشان می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز