خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از کارخانه ماشین‌سازی تبریز:

رونق با بخشنامه اتفاق نمی‌افتد/ اجازه نمی‌دهیم ایجاد اشتغال و تولید با کوچکترین توقف و مسامحه‌ای مواجه شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۸۳۵

رئیس قوه قضائیه گفت: معرفی هیات مدیره یک مجموعه تولیدی که لحظه به لحظه کار می‌کند، نباید چهار ماه عقب بیفتد.

به گزارش ایلنا، در جریان بازدید رئیس قوه قضاییه از کارخانه ماشین سازی تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و سرپرست کارخانه اعلام کردند که صندوق بازنشستگی فولاد که اکنون صاحب اصلی کارخانه است ۴ ماه است هنوز مدیرعامل و هیات مدیره این کارخانه را معرفی نکرده است و جلسات هیات مدیره هم به همین دلیل برگزار نمی‌شود که رئیس قوه قضاییه این اقدام را نادرست دانست و گفت: معرفی هیات مدیره یک مجموعه تولیدی که لحظه به لحظه کار می‌کند، نباید چهار ماه عقب بیفتد.

وی افزود: ماشین سازی یک واقعیت موجودی در آذربایجان شرقی است و سال‌های سال کار کرده است و برند منطقه‌ای و شاید در بعضی از بخش‌ها جهانی شده است که البته با یک واگذاری نادرست به فردی که اهلیت، سواد و پول نداشت متوقف و با برخورد دستگاه قضایی جلوی فساد گرفته شد و کارخانه مجددا راه افتاد و اینکه معرفی هیات مدیره تاخیر بیفتد، مفهومی ندارد.

رئیس قوه قضاییه از استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان کارخانه ماشین سازی تبریز خواست که این موضوع را دنبال کند تا زودتر هیات مدیره معرفی شود؛ چراکه تصمیم گیری‌ها در این کارخانه یک روز هم نباید عقب بیفتد تا روز به روز شاهد رونق باشید.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه رونق با بخشنامه اتفاق نمی‌افتد بلکه با همین کار‌هایی که در کارخانه امروز مشاهده شد انجام می‌شود اتفاق می‌افتد، گفت: نمی‌توانیم مطلقا اجازه دهیم که ایجاد اشتغال و تولید با کوچکترین توقف و مسامحه‌ای مواجه شود.

وی بار دیگر خطاب به مسئولان تاکید کرد که هرچه زودتر هیات مدیره تعیین شود تا کارخانه ماشین سازی تبریز در نقطه‌ای که باید و می‌تواند، قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز