خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت محمدرضا عارف به مناسبت درگذشت اعظم طالقانی

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۵۱

در پی درگذشت اعظم طالقانی، دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی ، دکتر محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت بانوی گرانقدر، قرآن پژوه و از شخصیتهای برجسته سیاسی کشورمان، سرکار خانم سیده اعظم طالقانی، برای اینجانب تلخ و اندوهبار بود.

خانم اعظم طالقانی، میراث‌دار ارزشمند پدر بزرگوارشان، آیت الله سید محمود طالقانی بودند. ایشان در قبل از انقلاب به عنوانی یک چهره مبارز و انقلابی و به تبعیت از پدرشان که پدر همه امت مبارز و آزادیخواه بود مدتها در زندان رژیم ستمشاهی رنج‌های فراوان متحمل شدند و در بعد از انقلاب اسلامی تلاش کرد روش و منش آیت الله طالقانی را با انتشار آثار ایشان در جامعه نشر دهد که الحق در این راه موفق بودند.

خانم اعظم طالقانی با تاسیس تشکلی سیاسی  و انتشار نشریه ای وزین و با روشی مصلحانه فعالیت سیاسی خود را با دفاع از حقوق زنان ادامه دادند و در راه توانمندسازی زنان و کار آفرینی برای آنان بویژه در نقاط محروم کشور تلاش فراوانی کردند.

فقدان این بانوی آزادیخواه مطمئنا ثلمه ای جبران ناپذیر برای ما که دوست دار آیت الله طالقانی و خانواده ایشان هستیم می باشد.

صمیمانه درگذشت سرکار خانم اعظم طالقانی را به فرزندان،اخوان گرامی و خواهران ارجمند ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند قادر متعال برای آن بانوی والامقام علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا(س) مسالت دارم.

محمدرضا عارف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز