خبرگزاری کار ایران

سرلشکر سلامی:

نهضت رفع محرومیت تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۳۲

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد، گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) علاوه بر مقابله با تهدیدات، برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری می‌باشد.

فرمانده کل سپاه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را  بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده عنوان و تصریح کرد:امروز از پروژه پاتاوه به دهدشت،  خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار ، محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه ۸۳ درصد است.

سرلشکر سلامی به افتتاح ۱۱۲۵ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات،  برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

جاده پاتاوه-دهدشت ۱۳۶ کیلومتر طول دارد که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش ۲۰۰ کیلومتری مسیر مرکز کشور به بنادر جنوبی هستیم و بیش از ۱۰۰ روستا در مسیر این پروژه نیز از نعمت راه ارتباطی مناسب و آسفالته برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز