خبرگزاری کار ایران

حضرتی در گفت‌وگو با ایلنا:

کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در روز روشن مصوبه خود را زیر پا گذاشت/ جلسه را ترک کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۷۴۶

قائم مقام حزب اعتماد ملی از حواشی جلسه امروز انتخاب نمایندگان دبیران کل احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ خبر داد.

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به حواشی جلسه امروز انتخاب نمایندگان دبیران کل احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ عنوان کرد: از طرف وزارت کشور دبیران کل احزاب امروز برای انتخاب نماینده احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ دعوت بودند. طبق قانون احزب، باید باید یک نفر از احزاب ملی و یک نفر از احزاب استانی در این کمیسیون حضور داشته باشند.

وی افزود: از آنجایی که دبیرکل ما آقای کروبی در حصر هستند، امروز از وزارت کشور با ما تماس گرفتند که بر همین اساس من به جای ایشان و به عنوان قائم مقام در این جا حضور داشته باشم، ظاهرا از مجموعه فرهنگیان هم چون آقای کمیجانی زندان است، قائم مقامش آمده بودند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی یادآور شد: در این جلسه به همین دلیل که ما به جای دبیران کل احزابمان حضور داشتیم حواشی با تذکر آقای زارع فومنی ایجاد شد. کمیسیون ماده ۱۰ دستورالعملی را مشخص کرده بود که در این جلسه به چه شکل جلسه اداره شود و تصویب کرده بود سه حزب که دبیرانشان امکان حضور ندارند، قائم‌مقام‌های دبیرانشان حضور داشته باشند که در اینجا زیر این مصوبه زدند و جلسه به هم خورد.

حضرتی با بیان اینکه زیرپا گذاشتن دستورالعمل کمیسیون ماده ۱۰ است که کمیسیونی فرا قوه‌ای است، درست نبود، گفت: در این کمیسیون نماینده قوه قضائیه و مقننه و مجریه حضور دارند اما به راحتی و در روز روشن مصوبه خود را زیر پا گذاشتند، برای همین هم ما جلسه را ترک کردیم و جلسه از رسمیت افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز