خبرگزاری کار ایران

یو‌اس‌اِی‌تودی:

ترامپ دوست دارد بعد از تهدید با ایران صلح کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۷۰۲

یو‌اس‌اِی‌تودی در گزارشی به تهدیدهای ترامپ علیه ایران و بالا رفتن احتمال درگیری نظامی پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از یو اس ای تودی، اظهارات اخیر ترامپ نشان دهنده این است که ممکن است او به زودی جنگ جدیدی را با ایران آغاز کند. اما این در حالی است که ترامپ تاکید کرده است که از جنگ‌های بی‌پایان خسته شده است.

این‌ها تناقض‌هایی در حرف‌های ترامپ است که می تواند نگران‌کننده باشد. به نظر می‌رسد ترامپ می‌خواهد از جنگی خلاص شود و تحت تاثیر تندروهای اطرافش به جنگ با ایران وارد شود.

این استراتژی سیاسی بسیار بدی است. او خود را متخصص در جنگ می‌داند همین باعث می‌شود دست به تهدید ایران بزند. جنگ با ایران منتقدان بی‌شماری خواهد داشت و می‌تواند بسیار خطرناک باشد و تلفات بی‌شماری خواهد داشت.

او همواره به تهدید ایران می‌پردازد اما این تهدید می‌تواند ترامپ را وارد جنگی دیگر کند. به نظر می‌رسد ترامپ دوست دارد تهدیدی علیه ایران انجام دهد حتی درگیری با ایران داشته باشد و بعد با ایران صلح کند تا به همه ثابت کند و یا نشان دهد که توانسته در راستای پایان دادن به جنگ‌های بی‌پایان جنگ با ایران را نیز خاتمه دهد و با ایران صلح کند. این استراتژی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز