خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال:

عربستان نشان داده که توانایی مقابله با حملات احتمالی ایران را ندارد/ تهران حریفی متفاوت و سرسخت برای واشنگتن است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۱۲

وال استریت ژورنال در گزارشی به قدرت نظامی ایران اشاره کرد و نوشت: ایران در مقایسه با گذشته بسیار تغییر کرده است و آمریکا باید متوجه این تغییرات باشد. ایران حریفی متفاوت و سخت برای آمریکا است.

به گزارش ایلنا به نقل از وال استریت ژورنال، توان دفاعی ایران در این روزها پیشرفت زیادی داشته است و ایران به حریفی قدرتمند برای آمریکا تبدیل شده است و نمی‌توان قدرت ایران را دست کم گرفت. اکنون و در حال حاضر  ایران هزاران موشک قدرتمند دارد و حریفی سرخت برای آمریکا محسوب می‌شود.

موشک‌های ایران ارتقا یافته است و توسعه فناوری موشکی ایران می‌تواند برای آمریکا خطرناک باشد. ایران با توسعه زرادخانه موشکی خود چالشی بزرگ را برای آمریکا و عربستان سعودی به وجود آورده است و اعزام سامانه‌های ضدموشکی پنتاگون به عربستان به خاطر افزایش توان نظامی تهران است. آنها نیز متوجه قدرت موشکی ایران شده‌اند و حضور نظامی آمریکا در عربستان در راستای مقابله با حملات موشکی ایران است.  چرا که عربستان نشان داده که توانایی مقابله با حملات احتمالی ایران را ندارد. 

ایران در مقایسه با گذشته بسیار تغییر کرده است و آمریکا باید متوجه این تغییرات باشد. ایران حریفی متفاوت و سخت برای آمریکا است. این کشور اکنون هزاران موشک دارد که بسیاری از آن‌ها دور برد هستند و می‌توانند تا  اسرائیل و مدیترانه برسند. این یک خطر جدی برای اسرائیل است.  این موشک‌ها هم چنین می‌توانند از سیستم دفاعی عربستان نیز پیشی بگیرند. 

موشک و تجهیزات نظامی تنها قابلیت ایران نیست. این کشور، رزمندگان و نظامیان متعددی دارد که بسیار  وفادار هستند و می‌تواند حملاتی را خاک یمن، عراق، سوریه و لبنان انجام دهند ایران یک ارتش گسترده و بزرگ دارد هم چنین و بیش از دو میلیون نیروی شبه‌نظامی در اختیار ایران است که ایران می‌تواند روی کمک آنها حساب کند و تهدید جدی برای آمریکا محسوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز