خبرگزاری کار ایران

مقام صهیونیستی :

اسرائیل در مواجهه با ایران تنها است/ ترامپ از ترس‌های نتانیاهو سوء استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۳۸۲

یک مقام سابق صهیونیست تاکید کرد که اسرائیل دیگر باید بیان اظهارات و تهدیدهای تحریک‌آمیز را متوقف کند. این اظهارات می‌تواند با واکنش ایران روبه‌رو شده و به قیمت از بین رفتن امینت ملی ما تمام شود.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: بزرگ‌ترین اشتباه ما این بود که به ایران اجازه گسترش حضور و نفوذ خود در سوریه را دادیم. آنها توقع داشتند ما با آنها برخورد کنیم اما تنها‌ آنها را تهدید کردیم و آنها حضور خود را تقویت کردند.

وی در ادامه گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل ترس زیادی دارد و همین ترس باعث شده است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا سوءاستفاده کند.

اولمرت در ادامه گفت: ایران در سوریه حضور خود را گسترش داده است. اما ما تنها آنها را تهدید کردیم و بیانیه‌های تهدیدآمیز صادر کردیم.

وی در ادامه گفت: اکنون اسرائیل در مواجهه با ایران تنها است.به نظر می‌رسد آمریکا  خواهان مذاکره و توافق با ایران است همین موضوع ترس را در نتانیاهو بیشتر می‌کند.
این مقام سابق صهیونیست افزود: ما باید به توانایی‌های خودمان اتکا کنیم. زمانی که من در قدرت بودم به هیچ کشوری اعتماد و تکیه نکردم و تنها به نیروی خودمان متکی بودیم.

اولمرت همچنین گفت: اسرائیل دیگر باید بیان اظهارات و تهدیدهای تحریک‌آمیز را متوقف کند. این اظهارات می‌تواند با واکنش ایران روبه‌رو شود. بیان این اظهارات می‌تواند به قیمت از بین رفتن امینت ملی ما تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز