خبرگزاری کار ایران

لطفی در گفت‌وگو با ایلنا:

همه استان‌ها باید از خدمات شستا بهره‌مند شوند/ استارت خوبی برای شفافیت در شستا زده شده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۸۴

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شستا اخیرا سرمایه‌گذاری در منطقه ما را آغاز کرد، ولی لازمه کار این است که آن عدالت نسبی در اکثر استان‌ها اجرایی شود یعنی همه استان‌ها باید بتوانند از خدماتی که شستا ارائه می‌دهد، برخوردار شوند.

حسن لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره عملکرد شستا و تاثیرات آن در تولید اشتغال، گفت: شرکت شستا در واقع بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی است و در حوزه‌های مختلف در حال کار است. شستا هلدینگ‌های متعددی دارد که هر کدام در حوزه‌های مختلفی مشغول به فعالیت هستند. شستا بیش از ۴۰۰ شرکت دارد که فعالیت‌های موثری دارند.

رییس کمیسیون مشترک بررسی و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: در شهرستان ما نیز شستا اخیرا در حوزه دامپروری صنعتی شروع به سرمایه‌گذاری کرد که اشتغال‌زایی بسیار خوبی متناسب با آمایش سرزمینی‌مان دارد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: البته اشکالی که شستا دارد این است که عدالت در سرمایه‌گذاری در استان‌ها را گاهش رعایت نمی‌کند، این اصل رعایت نشده که شاید امکان آن هم نبوده است. هرچند بنده به نوبه خود تشکر می‌کنم که شستا اخیرا سرمایه‌گذاری در منطقه ما را آغاز کرد، ولی لازمه کار این است که آن عدالت نسبی در اکثر استان‌ها اجرایی شود یعنی همه استان‌ها باید بتوانند از خدماتی که شستا ارائه می‌دهد برخوردار شوند.

نماینده مردم رزن گفت: در مجموع علیرغم مشکلات پیش روی شستا اما می‌توان گفت عملکرد این دستگاه خوب بوده است یعنی بخش عمده اشتغال کشور را خوب پوشش داده و باتوجه به موانعی که در راه تولید داریم به نظر من شرکت شستا باتوجه به شرکت‌های دیگر خیلی موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: اخیرا نیز عنایتی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره شفاف‌سازی داشتند باعث شده اعضای هیئت مدیره و به نحوی در حوزه‌های مختلف شستا، شفافیت به وجود بیاید و استارت خوبی زده شده و خوب هم پیش می‌روند و مخصوصا هم آقای رضوانی فر مدیرعامل شستا نیز در حوزه شفاف‌سازی خوب کار می‌کند.

لطفی گفت: شرکت‌های شستا از زمانی که آقای رضوانی‌فر و شریعتمداری در مدیریت آن قرار گرفته‌اند هم به صورت شفاف کار می‌کند و هم اشتغال فراگیری دارند که باید حمایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز