خبرگزاری کار ایران

کرم پور در تذکر شفاهی:

هیئتی برای برآورد خسارات طوفان به استان فارس اعزام شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۷۵

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: دولت به قید فوریت هیاتی را به استان فارس اعزام و مقدار خسارات وارده در اثر طوفان و تگرگ را تعیین و نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام کند.

به گزارش ایلنا، کوروش کرم پور حقیقی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یک شنبه، ۲۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی،  در تذکری شفاهی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)گفت: اخطار من براساس اصل ۳ بند ۹ قانون اساسی است که از عدالت و جلوگیری از تبعیض می گوید؛ در گذشته تذکر کتبی به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی درخصوص خسارت طوفان و بارش تگرگ در بخش مرکزی شهرستان قیر و کارزین داشته ام.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغی بخش مرکزی قیر و کارزین به واسطه طوفان و تگرگ دچار خسارت سنگین و به صورت کامل نابوده شده، چرا یک مسئول استانی برای تسلی خسارت دیدگان در منطقه حضور نیافته است؟

وی تصریح کرد: به رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهم تا به قید فوریت هیاتی را به استان اعزام و مقدار خسارات وارده را تعیین و نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز