خبرگزاری کار ایران

تمجید نماینده ارومیه از اقدام رئیس مجلس در سفر با پرواز عادی به بلگراد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۶۹

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به سفر دکتر لاریجانی با پرواز عادی به بلگراد گفت: سران قوا و سایر مسئولان و مقامات نیز می توانند در هزینه های معمول صرفه جویی کنند و جلوی هزینه کرد بی رویه گرفته شود.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی پور در نشست علنی نوبت عصر امروز (یک شنبه، ۲۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی مخالفت با رد فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۶ قانون مبارزه با پولشویی باتاکید بر ضرورت افزایش نظارت ها به منظور جلوگیری از پولشویی در کشور تصریح کرد: آیا نباید حاکمیت برای نظارت بر حساب های بزرگ وارد شود؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به درآمدهای مختلف اتاق بازرگانی در حوزه های گوناگون عنوان کرد: متاسفانه در این حوزه هیچ نظارتی وجود ندارد در حالی که ما امروز حساب معلم، کارمند و کارگر را تحت کنترل داریم و از آنها مالیات می گیریم ولی حساب های بزرگ مانند سازمان نظام مهندسی، نظام پزشکی و بیمه ها نظارت پذیر نیستند.

قاضی پور در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به سفر امروز دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بلگراد، تصریح کرد: امروز رئیس مجلس شورای اسلامی در پروازی عادی به بلگراد سفر کرد، بنابراین سران قوا و سایر مسئولان، وزرا و نمایندگان مقامات نیز می توانند در هزینه های معمول صرفه جویی کنند و جلوی هزینه کرد بی رویه گرفته شود که همه موارد با ارتقای شفافیت محقق می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز