خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز خبر داد:

انتقال زائران حادثه دیده کربلا با هواپیمای C۱۳۰ به شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۲۸

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: زائران حادثه دیده کربلا توسط هواپیمای ترابری C۱۳۰ نیروی هوایی ارتش تا ساعاتی دیگر از خوزستان به شیراز منتقل می شوند.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ دوم لشکری با بیان اینکه آمبولانس هوایی پایگاه شهید دوران به خوزستان اعزام شده است اظهارداشت: زائران حادثه دیده کربلا  توسط هواپیمای ترابری C۱۳۰ نیروی هوایی ارتش تا ساعاتی دیگر از خوزستان به شیراز منتقل می شوند.

امیرسرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با اعلام خبر فوق گفت: در پی برخورد دو دستگاه اتوبوس حامل زائرین ایرانی در کربلا که منجر به زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شده است، هواپیمای ترابری سی۱۳۰ این پایگاه به حالت آماده باش در آمده و یک فروند از این هواپیماها برای انتقال مصدومین به خوزستان اعزام شده است.  

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از انتقال مصدومان توسط هواپیمای ترابری C۱۳۰ نیروی هوایی ارتش به پایگاه شهید دوران، مصدومان توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۷ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های شهید دوران، چمران، مسلمین و نمازی انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز