خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز:

جریان موجود در مراجع انتظامی کانون وکلا جریان سالم و باسواد است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۹۲

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درجلسه هم‌اندیشی رئیس کانون وکلا با معاونان دادسرای انتظامی و اعضای شعب دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز هجمه‌های اخیر بر کانون وکلا را مبتنی بر عدم تحمل نهاد مدنی و جایگاه کانون وکلا و سلامت و استقلال آن دانست.

به گزارش ایلنا، امروز دوشنبه پانزدهم مهرماه ١٣٩٨ جلسه ای در ساعت ۹:۱۵ صبح  با حضور رئیس کانون وکلا و نایب رئیس کمیته (ب) کانون وکلای دادگستری مرکز با عنوان «هم اندیشی رئیس کانون وکلا با معاونان دادسرای انتظامی و اعضای شعب دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری» تشکیل و در خصوص برخی موارد اختلافی در موضوعات انتظامی با اعضای شعب دادگاه انتظامی و نیز معاونان دادستان انتظامی بحث و گفت‌وگو شد. 

در ابتدای این جلسه عیسی امینی با تشکر از اعضای مراجع انتظامی کانون وکلا اظهار داشت جریان موجود در مراجع انتظامی کانون جریان سالم، قاطع  و باسواد است و افتخار ما این است که نهاد مدنی خود نظارتی هستیم.

وی هجمه‌های اخیر بر کانون وکلا را  مبتنی بر عدم تحمل نهاد مدنی و جایگاه کانون وکلا و سلامت  و استقلال آن دانست. 

سپس جلسه با ورود به دستور در خصوص برخی موضوعات مورد اختلاف انتظامی به بحث و گفت‌وگو پرداختند. این جلسه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح پایان یافت. 

لازم به ذکر است دادسرای انتظامی کانون وکلا متشکل از ٥٣ نفراز دادیاران است که در کنار معاونان اول دادستان و دادستان انتظامی و نه شعبه دادگاه انتظامی که هر شعبه از سه عضو اصلی و دو عضو علی البدل تشکیل می‌شود فعالیت می‌کند و آمار سالیانه فعالیت‌های مراجع انتظامی کانون در خبرنامه کانون درج می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز