خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف در دیدار با آیت‌الله بیات زنجانی:

امروز بیگانگان بیش از نظام، اصلاح‌طلبان را می‌زنند/ میثاق‌نامه طرح گفت‌وگوی ملی تدوین شده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۱۱

رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رسانه‌های بیگانه بیش از زدن کلیت نظام جمهوری اسلامی اصلاح‌طلبان را می‌زنند و آنها را تخریب می‌کنند چرا که می‌دانند تفکر اصلاح‌طلبی ضمن اینکه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است، ظرفیت جذب مردم و علاقه‌مندی به نظام را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، محمدرضا عارف پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله بیات زنجانی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان خود را مکلف به انجام وظیفه در نظام جمهوری اسلامی می‌دانند، گفت: ما معتقدیم که اگر در صحنه سیاسی و در امورات اجرایی نباشیم، نمی‌توانیم تاثیرگذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های بیگانه بیش از زدن کلیت نظام جمهوری اسلامی اصلاح‌طلبان را می‌زنند و آنها را تخریب می‌کنند چرا که می‌دانند تفکر اصلاح‌طلبی ضمن اینکه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است، ظرفیت جذب مردم و علاقه‌مندی به نظام را دارند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در سال ۹۲ و در فضایی که ناامیدی در کشور حکمفرما بود تفکر اصلاح‌طلبی با شعار امید و با حمایت بزرگان پیروز شد و امروز ما در مجلس شورای اسلامی هم همین راهبرد را پیش می‌بریم و بر همین اساس بحث گفت‌وگوی ملی و میثاق‌نامه آن را مطرح کردیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور برای پیشرفت نیاز به آرامش دارد، گفت: ما معتقدیم که حوادث سال ۸۸ یک باخت باخت برای کل نظام بود.

عارف با بیان اینکه میثاق‌نامه‌ای ذیل طرح گفت‌وگوی ملی در مجلس شورای اسلامی تهیه کردیم، گفت: رمز پیروزی و پیشرفت کشور ما در وحدت و انسجام است؛ اگرچه امکانات حکومتی در اختیار تفکر مقابل اصلاح‌طلبی است اما فضای عمومی جامعه به نفع تفکر اصلاح‌طلبی است.

وی یادآور شد: برای پیشبرد طرح گفت‌وگوی ملی که میثاق‌نامه آن در مجلس تهیه شده از شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، مصباحی‌مقدم و... دعوت شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما معتقدیم دعواهای سیاسی بی‌جهتی که در کشور ایجاد شده نتیجه‌اش ظهور و ورود آدم‌های فرصت‌طلبی است که در حاکمیت حضور پیدا کردند و نتیجه حضور این فرصت‌طلب‌ها هم فسادهایی است که بعضا به وجود می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز