خبرگزاری کار ایران

حسین کمالی:

دوره حضور سرحدی‌زاده در وزارت کار از دوره‌های ارزشمند بود

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۰۲۷

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: ابوالقاسم سرحدی‌زاده در در دورانی که در حزب جمهوری اسلامی فعالیت کردند به عنوان وزیر کار نیز انتخاب شدند. دوره وزارت ایشان از دوره‌های ارزشمند بود.

حسین کمالی (دبیرکل حزب اسلامی کار) در مراسمی که با موضوع «نقش احزاب در مجلس شورای اسلامی» در تجلیل از شخصیت ابوالقاسم سرحدی‌زاده در وزارت کشور برگزار شد، تصریح کرد: آقای سرحدی زاده شخصیتی، بزرگ، فداکار و ایثارگر بود که تمام زندگی‌اش را صرف خدمت به جامعه زحمتکشان کرد.

وی افزود: ایشان از قبل از پیروزی انقلاب مبارزات زیادی انجام داد و در حزب ملل اسلامی کار خود را آغاز کرده و در برهه‌ای دستگیر و به حکم اعدام محکوم شدند. البته ایشان در دادگاه‌های نظامی با قدری تخفیف حبس ابد گرفتند و با پیروزی انقلاب اسلامی بعد از تحمل ۱۴ سال زندان آزاد شدند.

کمالی خاطرنشان کرد: آقای سرحدی‌‌زاده در ابتدای انقلاب اسلامی مسئولیت اداره امور زندان‌ها را به عهده گرفت و خیلی از زندانیان ابتدای انقلاب ایشان را مثل پدرشان می‌دانند.

کمالی با تاکید بر اینکه ابوالقاسم سرحدی‌زاده عضو موسس حزب اسلامی کار بود، گفت: من بعد از ایشان این مسئولیت را عهده‌دار شدم. ایشان در در دورانی که در حزب جمهوری اسلامی فعالیت کردند، به عنوان وزیر کار نیز انتخاب شدند. دوره وزارت ایشان از دوره‌های ارزشمند بود. من آن زمان با ایشان همکاری صمیمی و نزدیک داشتم.

او ادامه داد: ضمناً نامه ایشان به امام خمینی عامل اصلی برای تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

دبیرکل حزب اسلامی کار در پایان خاطرنشان کرد: در دوران آقای سرحدی‌زاده قانون کار جدید به تصویب رسید و من زندگی ایشان را چه قبل و چه بعد از انقلاب مملو از تلاش برای محرومان می‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز