خبرگزاری کار ایران

ادعای عادل‌الجبیر درباره ارسال پیام عربستان به ایران

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۹۱

عادل الجبیر به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت و مدعی شد: سخنان سخنگوی دولت ایران درباره پیام عربستان سعودی به ایران نادرست بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الشرق‌الاوسط، عادل‌الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی در امور خارجه در توئیتر خود نوشت: سخنان سخنگوی دولت ایران درباره پیام عربستان سعودی به ایران نادرست بوده است. در واقع موضوع این است که برخی کشور‌های برادر خواستار تنش‌زدایی با ایران شده‌اند و عربستان سعودی نیز در این باره اعلام کرده است که هدف ما تلاش برای ایجاد امنیت و ثبات بوده است.

وی در ادامه نوشت: ما همچنین به آن‌ها اعلام کردیم که صلح باید از سمت طرفی به دست آید  که با اقدامات خصمانه خود در حال افزایش تنش در منطقه ما است. ما موضع خود در خصوص ایران را بارها اعلام کرده‌ایم آخرین بار هم در مجمع عمومی این موضوع را مطرح کردیم.  

عادل الجبیر در ادامه مدعی شد: موضع عربستان سعودی را بار دیگر می‌گویم. حمایت از تروریسم، سیاست تخریب و ایجاد آشفتگی، دخالت در امور داخلی کشور‌های عربی، توسعه سلاح‌های کشتار جمعی و برنامه توسعه موشک‌های بالستیک را متوقف کنید.

عادل الجبیر در پیامی دیگری مدعی شد: پادشاهی سعودی درباره یمن با ایران صحبت نکرده و نخواهد کرد. ریشه بحران یمن، نقش بی‌ثبات‌کننده ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز