خبرگزاری کار ایران

صباغیان بافقی در تذکری:

سازمان هدفمندی پاسخگوی قطع یارانه افراد نیازمند نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۵۵

نماینده مردم مهریز و بافق گفت: چند سالی است که یارانه خانواده‌ای با ۴ فرزند قطع شده و با وجود مشکلات معیشتی فراوان نتوانستند پیگیر مسئله خود شوند، سازمان هدفمندی نیز پاسخگوی وضعیت خانواده‌های تحت فشار نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر علوم گفت: مجلس در ماده ۸۸ برنامه ششم توسعه تصویب کرد که شهریه فرزندان جانبازان و رزمندگان مشمول ۳۰ درصد تخفیف شود، اما این قانون اجرا نشده است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و معاون پارلمانی وی افزود: چند سالی است که یارانه خانواده ای با ۴ فرزند قطع شده و با وجود مشکلات معیشتی فراوان نتوانستند پیگیر مسئله خود شود، سازمان هدفمندی نیز پاسخگوی وضعیت خانواده های تحت فشار نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نفت یادآور شد: واگذاری جایگاه سوخت در بافق انجام شده و در این راستا ۹ نفر از بخش خصوصی بیکار شده اند و علی رغم تجربیات کاری این افراد و نیاز مجموعه به کار گرفته نمی شوند. خواهشمند است وضعیت آنها را پیگیری کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز