خبرگزاری کار ایران

کرم‌پور در نطق میان دستور:

چه کسی باید پاسخگوی یک میلیون فرهنگی و معلم فرهیخته مملکت باشد؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۷۸۳

یک نماینده مجلس تاکید کرد: مطابق قانون برنامه ششم توسعه درخصوص اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، این سوال مطرح است چرا دولت لایحه رتبه‌بندی معلمان را تاکنون به مجلس ارائه نکرده است و چه کسی باید پاسخگوی یک میلیون فرهنگی و معلمان فرهیخته مملکت باشد؟

به گزارش ایلنا، کورش کرم‌پور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در جریان برگزاری نشست علنی امروز(دوشنبه ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی نطق میان دستور خود را به شرح ذیل قرائت کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در ابتدا با تشکر از مقام معظم رهبری به جهت ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری، از جناب آقای دکتر لاریجانی استدعا دارم؛ جهت اجرای این سیاست و رفع مشکلات فعلی در قانونگذاری نهایت جدیت و پیگیری را اعمال فرمایند. همچنین از آقای دکتر روحانی به جهت اعلام مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تشکر می‌کنم.

از رزمندگان یمن که از رزمندگان دوران دفاع مقدس ایران الگو گرفته و شکست بزرگی به لشکریان عربستان وارده کرده نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.  

امروز شفایت آراء نمایندگان به یک مطالبه ملی تبدیل شده است، دیروز شاهد بودیم همکاران عزیز با درک بالایی از این مطالبه ملی، طرح مرتبط را تصویب و به نظر عموم مردم شریف احترام گذاشتند و از مجمع تشخیص مصلحت نظام استدعا دارم با تایید مصوبه مجلس درخصوص "طرح بخشودگی سود مرکب و دیرکرد وام های بانکی" در راستای مصلحت مردم اقدام کنند.

مطابق قانون برنامه ششم توسعه درخصوص اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، این سوال مطرح است چرا دولت لایحه رتبه‌بندی معلمان را تاکنون به مجلس ارائه نکرده است و چه کسی باید پاسخگوی یک میلیون فرهنگی و معلمان فرهیخته مملکت باشد؟

آبرسانی به استان فارس از طریق دریا برای توسعه استان فارس و به‌ویژه توسعه صنایع، امری لازم و ضروری است، چگونه این پروژه برای سایر استان‌ها آغاز شده اما فارس در برنامه آبرسانی قرار نگرفته است.

جناب آقای رئیس‌جمهور

آقای روحانی در اجرای بند ۹، اصل ۳ قانون اساسی درخصوص اجرای عدالت و مقابله با تبعیض جدیت ورزید، شهرستان فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین نزدیک به دریا هستند باید برای توسعه حتما آب دریا به این شهرها منتقل شود.

وزیر راه و شهرسازی

آقای وزیر از شما می‌خواهم با توجه به اینکه ادامه احداث راه‌آهن شیراز، فیروزآباد و بوشهر تعطیل و نیمه فعال شده، آن را فعال سازید، همچنین ساخت جاده۳۳ کیلومتری فیروزآباد به فراشبند، از سال ۸۶ آغاز شده و فقط یک درصد تا بهر‌ه‌برداری آن باقی مانده لذا خواستار اتمام آن هستیم.

از دولت محترم به‌ویژه رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر ورزش استدعا دارم در جهت اجرای بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی، بودجه احداث استادیوم ۵ هزار نفری فیروزآباد را در برنامه بودجه سال ۹۹ لحاظ کنند.

نمایندگان محترم

شاهدیم برخی از ارگان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها علیرغم تامین منابع مالی و شرایط اجرا به هر دلیلی در انجام وظایف ذاتی خود کوتاهی می‌کنند و به‌یقین می‌پذیرید عدم اجرای وظایف ذاتی اسباب خسارت غیرقابل جبران در سطح ملی منطقه‌ای خواهد بود، لکن بر این قصور کوچکترین پیگیری و برخورد قانونی صورت نمی‌گیرد لذا متذکر می‌شوم  نمایندگان و وزیر مربوطه در این قصور بر وظیفه ذاتی خود عمل کنند.  

آقای ترامپ!

آقای ترامپ به شما توصیه می کنم با تعهد به برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه اشتباه و رسوایی بزرگ خود را جبران کنید، همچنین به دولتمردان متذکر می‌شوم اروپایی به جای صدور بیانیه علیه ایران قهرمان به تعهدات برجامی خود عمل کنید، تاکنون ملت ایران جزء حرف و وعده چیز دیگری از شما ندیده‌اند./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز